söndag 28 december 2014

Njuta

Just nu njuter jag av att vara. Att inte göra så mycket. Hela julhelgen har jag njutit av att umgås med min familj och ta promenader! Vilken skön kyla vi fått hit till Storstaden. Jag gillar det. Saknar dock snön- åka skidor skulle jag vilja göra. Snart!! Få se. Solen har i alla fall tittat fram, och oj vad jag sugit åt mig av solen. 


Nu laddar jag upp för att jobba, ska göra det två dagar. Två sista dagar detta år. Skönt att göra annat än att slumra till i soffan efter promenaderna. Sedan blir det en annan slags ledighet efter nyår. Då ska skolböckerna fram!

3 kommentarer:

  1. skönt o kunna njuta, har ledigt ett tag till första arbetsdagen är den 7 jan 2015

    SvaraRadera
  2. Skönt att njuta av ledighet!

    SvaraRadera
  3. Skönt att inte göra så mycket ibland :)
    Vi har också, äntligen fått lite kyla till Skåne...får se hur länge den stannar :)

    SvaraRadera