lördag 6 december 2014

Självständigt

God morgon på er! Det är Finlands självständighetsdag, idag fyller Finland 93 år (97 egentligen,  räknade lite fel). Finland är inte så jättegammalt. Stolt är jag för den självständigheten, som för mig är självklar, men kanske inte var då får några år sedan. 


Helgen startade bra, träffade lite härliga vänner igår kväll med middag och trevligt sällskap. Det bästa med kvällen var att jag träffade en av mina vänner jag inte träffat på väldigt länge, och oj vad vi hade saknat varann, grät nog en lite skvätt, båda två... En härlig kväll, som gör att jag är lite trött idag...



Ikväll blir det att fira, dels Finland, men även min pappa som fyller år.... 

4 kommentarer:

  1. kul o få träffa vänner man inte sett på ett tag den bilden hade varit bättre med snö :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att träffa vänner som man inte sett på länge :)
    Hoppas du har haft en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  3. Ja pepp är jätteviktigt! :D

    SvaraRadera
  4. Det är så roligt att få träffa härliga vänner. DET kan ta på krafterna men det är det värt!

    Kram

    SvaraRadera