söndag 14 december 2014

Söndagen

Idag har jag hunnit med lite saker. Har städat, vilket var nödvändigt. Jag förstår inte vem som stökar till mitt hem? Hur vågar hen? Samma sak med tvätten, vem smutsar ner mina kläder??? Städning och tvätt har jag hunnit med lite plugg- ska ju få ordning på en föreläsning- som börjar ta form. Tycker det ska bli spännande! 
Solen har tittat fram idag- vilket gjorde att jag var tvungen att ta mig ut och få frisk luft. Skönt det. 




Nu blir det lite mer att läsa och få ordning på det jag ska säga.... 

3 kommentarer:

  1. Blev lyrisk när jag såg solen i morse! Hann ut på en liten promenad innan den försvann! Synd att min licensiering är mitt på dagen! Hade behövt ditt glada leende på passet!! :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Städ och tvätt kommer man aldrig ifrån...lite synd, men men :) Många säger till mig att de tvättar varje dag - det gör inte jag, springa i tvättstugan varje dag är inte min grej. Jag sparar och kör några maskiner på en och samma dag och så blir det ciraka två gånger/vecka.
    Här har det också varit sol i helgen, vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Helst av allt hade jag velat ha snö och kyla, men om det inte går så önksar jag bara kyla...man kan ju som sagt önska ;)

    SvaraRadera