måndag 5 januari 2015

Ännu en ledig dag

Året har startat bra. 
Jag är ledig några extra dagar. Kommer inte att jobba förrän på onsdag. 
Trots ledigheten har jag inte legat på latsidan. 
Träningen var jag redan igång med dagen efter nyår. Det blev hemma träning och promenad. Skönt att kunna vara ute lite och få frisk luft. Sedan har jag hunnit med några besök på Friskis&Svettis.  
Har så klart slappat lite. Men bara lite. I helgen var jag ju hos mamma och hennes man. Skönt att bli bortskämd med att få mat lagat till sig. Och det är ofta god mat som man får njuta av där. 
På söndag tog vi blev en promenad i skogen. Stigarna hade gömt sig, så det blev klättring över stenar och ducka för nedfallna träd. Ett riktigt skön promenad där kroppen fick jobba. Det gillade jag. Och så rogivande. Mitt i skogen, längs vattnet. Och inte ett ljud från bilar eller annat stadsljud. Jag njöt till fullo. En liten fika vid sjön blev det. Innan vi fortsatte hem. Solen sken hela dagen. 


3 kommentarer:

  1. 2 dar till ledigt sen har jag averkat mina 18
    fina bilder

    Nu har jag läst i kapp efter semestern
    Så nu kan du kommentera hos mig igen :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut!

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen härligt ut.
    Jättefina bilder :)

    SvaraRadera