söndag 18 januari 2015

Fyrverkerier

Jag hade en rätt lugn dag igår. Lite i vårt "klassrum" där jag läste lite dokument. Så att jag är förberedd inför imorgon dagen och tisdagen, längtar efter att få komma till skolan. 
Sovit har jag också gjort. Somnade rätt tidigt- och sov gott. Skönt det. Vaknade dock med ett ryck. Klockan står på 00.00. Jag hör höga smällar. Någon som fått för sig att fira något vid 12-slaget? Någon som inte hann med 12-slaget vid nyår. Fyrverkerier. Toppen. Men just nu ville jag ju sova. Well. Somnade om och sov bra efter detta firande. Nu har jag fått slöa på soffan av Lilla My, lekt en stund med henne. Men fått mest vila! Är ju liksom av behov av det. Ska dricka bort och sova bort förkylningen... 

3 kommentarer:

  1. Men gud så långt efter liksom!

    SvaraRadera
  2. Ååå vad jag skulle bli arg. Man får ju inte smälla raketer bara så där...
    Kram på dig!
    Kram!

    SvaraRadera