söndag 11 januari 2015

God morgon!

Har sovit bra, ifall ni undrar... Katten, Lilla My, såg till att jag fick kliva upp ur sängen. Skönt faktiskt. Nu har jag fått i mig lite frukost och lite kaffe. Ska starta studierna igen. Ja, så är det när man går i skolan. Mycket att läsa, och göra. Och all ledig tid går åt det. Jag tycker det är kul att lära sig något nytt! Spännande. Men ibland svårt att få ihop tiden till allt. Men allt har löst sig tills nu, så det är bara att släppa taget och hoppas att allt går vägen.
Ska som sagt plugga nu... 
Sedan blir det en sväng in till stan. Och eventuellt avsluta dagen med lite yoga.
Det är planen, få se vad som jag hinner med... 


4 kommentarer:

  1. hoppas du hinner med eftersom jag tycker det är viktigt att ta sig tid för återhämtning med

    SvaraRadera
  2. Ingen Egon hos dig alltså. Kan vara skönt att slippa, han har hållit sig här för länge nu.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild (så här mitt i vintern). Den fick mig att komma på att jag funderade på att morgonyoga innan jobbet, men den tanken hade jag helt förträngt

    SvaraRadera
  4. Låter som en skön söndag :) här har dagen inte gått i många knop...bara varit :)

    SvaraRadera