måndag 5 januari 2015

Kvällen kom

även idag. Den där kvällen. Mörkret. Vackra månen. Som jag vill så gärna ha på foto. MEN får inte den där känslan av mystik, när molnen åker förbi.... 

Dagen har varit rätt okej. Hann till biblioteket där jag hittade en bok jag kan ha till skolarbetet. Nu är jag nöjd med den insatsen. 
Hittade ett par träningsskor som jag bara var tvungen att ta. Eller jag menar. Köpa. Bra pris och hade några presentkort... :) 
Lilla My tyckte om kartongen. 

Sedan blev den en sväng in till stan med en väninna. Vi åt gott och tog en promenad. Sista drinken här innan semestern och ledigheten tar slut. 




3 kommentarer:

  1. Mysigt! Drinken är en Mojito eller? Ser väldigt god ut! Och de där älgarna i stan, var står dom någonstans?

    SvaraRadera
  2. Tyckte ändå månbilden var lagom mystisk :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker din månbild är fin men håller med dig att månens mystik är svår att fånga på bild :)

    SvaraRadera