lördag 17 januari 2015

Lördag morgon....

Idag har jag en skön dag- jag ska slappa. Titta lite i klassrummet på nätet. Imorgon blir det att sätta ihop det jag lovat min grupp. Så idag är det lite spanande i klassrummet. Det är skönt med distanskurser, då kan man ligga eller sitta i soffan och ha pyjamas på sig. Så skönt.... För att ta mig till "skolan" behöver jag inte alltid byta om och göra mig i ordning. MEN på måndag är det ju dags för det... 

Tanken var att jag skulle hängt med på familjejympan idag. Fast det var inte min tur. Roligt att vara två som leder... Men har lite ont i halsen och känner mig lite krasslig. Ännu en anledning till att ha pyjamas på mig. Måste dock ta mig till affären för att handla lite citron, ingefära etc för att göra lite dryck som förhoppningsvis gör mig kryare! 

Well. Här från pyjamas önskar jag alla en skön dag. 

3 kommentarer:

  1. Och här har jag "jobbehelg"
    Hoppas du snabbt blir bättre i halsen!

    SvaraRadera
  2. Jag måste klä på mig, jag ska på kalas ;)

    SvaraRadera