torsdag 12 februari 2015

Blogga hit, och blogga dit

Det händer saker.I livet och runtomkring. Tiden går ibland väldigt fort! Nu är det redan torsdag och dags för en uppdatering på bloggen. Hur ska jag annars kunna hålla kvar läsare jag har!
Det har varit en bra vecka, I måndags höll jag på som bäst att öva in föreläsningen jag hade i tisdags. Den gick bra. Lite nervigt och så men jag kände mig nöjd och kändes att jag inspirerade lite till att använda mer rörelse i förskolan. Efter föreläsningen blev det AW, lite enkelt så där. På en tisdag. Nöjd är jag. Behöver förbättra föreläsningen en aningen men i det stora hela var det bra. 
En arbetsdag kvar att jobba. Sedan är det helg med plugg och Friskis&Svettis. 
Hej hopp! 

3 kommentarer:

  1. Det låter som du har fullt upp. På ett positivt sätt :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra vecka.

    SvaraRadera