fredag 20 februari 2015

Fredagen

Äntligen får jag helg. Eller. Ja. Jo. Det är Äntligen. Jag gillar mitt jobb. Men jag gillar nog helgerna mer.... Bara lite mer än jobbet. Nu är det lite slappande som gäller i soffan. Funderar på vad jag ska göra i helgen. Kom ju på att jag ska springa tjejmilen i höst. Så träning blir det. Och att leda juniorpass på söndag. Juniorjympa är ett pass för barn mellan 7-12 år. En träningsform som jag har hoppat in ibland. När det behövs. Och nu är det dags igen. Kul och spännande att göra annat än det jag gjort, som familjejympa och basjympa. Lite plugg blir det, har nog någorlunda ordning på det jag ska ha gjort. Men tror att det snart trillar in lite nya saker satt göra inför nästa träff i mars. Skolan är kul. Men tar tid att få ordning saker.... 
Någon som mycket av min tid är Lilla My, hon kräver en massa uppmärksamhet. Ja, hon kan stå i hallen och jama. Då är det dags att leka....
Igår lekte vi med såpbubblor. Vilket hon tyckte var kul! Efter ett tag.... :)
Hon är den jag skämmer bort. Verkligen. Sötaste katten som finns... Och oj vad jag har googlat på kattsaker.... Här är en jag gillar! Klicka och titta in....
Well. Idag har hon tyckt att fredagsmys och häng i soffan är okej! 

Ha det gött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar