lördag 7 februari 2015

God morgon!

Lördag morgon, dags för lite jympa snart. Skön start på helgen... Sedan är det en massa plugg. Föreläsningen jag hållit på med ska jag hålla nästa vecka på en förskola. Den ska göras klart och övas in. Och så ska jag läsa in resterande om kost. Måste kolla dock när allt ska vara inne i klassrummet. Alltså- när alla läxor ska vara inne. 
I veckan som gott har jag inte gjort många ryck utan prioriterat träning och att sova i soffan. Något jag gjorde igår. Sov en bra stund i soffan. Så skönt!! Trodde jag skulle orka vara vaken ett tag men nej..
Nya tag alltså idag med skoluppgifter och träning. 

Ha en toppendag! 


2 kommentarer:

  1. Soffan är bra att sova i :) Jag somnar varje kväll i vår soffa...även om jag borde så hår jag aldrig till sängs i tid och får då skylla på en skön soffa ;)
    Trevlig söndag ~ har ni snö fortfarande?

    SvaraRadera