lördag 28 februari 2015

God morgon

Det är lördag morgon. Rätt trevligt start på dagen är den där långa frukosten. Oj vad jag njuter. Har en bra vecka bakom mig, och jag kommer att njuta av helgen.

Igår kväll var det en filmkväll hos en kompis. Tänk så bra med tjänster som Netflix där man betalar en engångssumma per måndag och får se massor av film. Igår var det 3 days to Kill. (tror jag, eller liknande) med Kevin Costner. Bara namnet ger ju respekt. En drama thriller. Skulle det vara. Scenerna som startade filmen var löjliga, och hela filmen kändes ogenomtänkt. Skulle klassa filmen mer som action komdi. För oj, vad vi skrattade åt scener som var lite ogenomtänkta. Repliker som kändes löjliga. En thriller trodde jag var en film där man tycker att det är läskigt, och brukar har svårt för thrillers. Men inte denna... Ja, dissade filmen, men oj va roligt vi hade! Bara det värt träffen. 
Nu snart dags för lite familjejympa. Ledig förra helgen, men idag är det dags! Jag längtar! 


2 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar lördag.

    SvaraRadera
  2. Hållet med dig, en thriller ska vara läskig

    SvaraRadera