söndag 22 februari 2015

Helgen

Denna helg har jag tagit till vara på att bara vara. Har liksom njutit av långfrukost. Av det fina vädret. Trots lite snö, har solen tittat fram. 
Idag fick jag äran att leda juniorjympa. Ett pass för barn mellan 6-12 år, utan föräldrar. Riktigt kul var det att leda detta gäng. De hängde med bra och var lagom röda om kinderna efteråt. Kul att kunna vicka lite och få göra annat. Och bara för att jag ledde idag och hade inget pass igår, har jag gått omkring idag och trott att det är lördag. Jag leder nämligen oftast på lördagar... Och att leda på söndag är jag inte så van. Så den där vanekänslan av att byta dag är rätt kul. Bara jag kommer ihåg att ta mig till jobbet imorn... 
Well. 
Riktigt nöjd med helgen. Det är jag!
Hepp! 


3 kommentarer:

  1. Roligt att du fick med alla barnen på gympan. Minns när jag var hopprepsledare för några år sedan för ett gäng flickor i låg och mellanstadieålder. Några var med på noterna hela tiden. Några blev trötta och bar supersvåra att övertala att inte sitta ner ~ blandad kompott och ens tålamod testades ;)
    Sv; ja, vi hade en trevlig utflykt :) det var så skoj att se alla de gamla leksakerna!

    SvaraRadera
  2. Skönt med lördagskänsla idag.

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig helg!
    Jag har också haft en härlig helg i Östersund som du nog förstått..hehe...är helt slut, och skulle behöva vara ledig den här veckan som kommer!!!
    Kram :-)

    SvaraRadera