tisdag 24 februari 2015

Just det....

...dagen. Nöjd. Faktiskt. Fick njuta av solen och värmen på förmiddagen. Toooook. Sköööönt. Fick mig att längta efter. Att. Sitta. På. Balkongen. Och. Njuta av kaffe. Åh. Vad jag börjar längta efter våren. Någon dag kvar av februari. Sedan ska jag börja fundera vad man ska ha på balkongen. Lilla My älskar att vara där. Nät är fixad... men mer då? Skönt att få lite inspiration av sidor som denna.  Sidan kommer att vara till inspiration. Letar vidare på sidor- tips?
Behöver nog få lite nytt. Funderar på vad jag ska ha för blommor... Möbler? Annat. Känner att detta blir mitt projekt i vår. Att få något nytt där... 
Trio Cottage 30, självbevattningskruka

2 kommentarer:

  1. Ååååå, har ni sol eller ;) här har det blåst kallt hela dagen. Men det blir ljusare iaf :)
    Sv: jag har en enorm respekt för hästar. De är stora. Vackra. Söta och gosiga att klappa. Det räcker för mig. Tilda rider med sin skola 1 ggr/v ~ perfekt tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Vilken bild!!! det vill jag också ha på uteplatsen!!
    Visst är det mysigt att börja tänka lite på våren.....Kram!

    SvaraRadera