tisdag 17 februari 2015

Plugg och plugg

Jag har läget under kontroll. Plugget går bra. Gjort mina uppgifter. Och känner att jag ligger där jag ska. Just nu är det om hur vi som coacher kan främja goda matvanor i familjen, förskolan, skolan.
Och....
Hur förhåller jag mig till mat? Spännande och kul. Jag trivs med att gå i skolan. Men än dock. Längtar jag efter att bli färdig och att kunna komma hem utan att fundera på skoluppgifter. Men. Alltid kul att lära sig något.
Böckerna jag beställer till skolan, det gör jag via nätet. Har en favorit.... CDON, där finns böcker till okej priser... :)
(bisak- köpt låtar till mina pass därifrån också, i MP3 format.... )
Nu blir det slappa resten av kvällen. 

4 kommentarer:

  1. Hur långt har du kvar på utbildningen?

    SvaraRadera
  2. skönt o få slappa lite också :)

    SvaraRadera
  3. Å vad du gör det bra. Jag skulle aldrig orka börja att plugga igen.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är ju en fördel att du tycker att det är kul!

    SvaraRadera