söndag 1 februari 2015

Tjejmilen

Då har jag satt ett nytt mål. Att springa tjejmilen. Sist hade jag vadslagning om en vinflaska med mina kollegor- om jag sprang under 60 minuter skulle jag jag få av de, om jag sprang över 60 minuter skulle jag handla vin... Well Resultat blev 1.13.04. Alltså fick jag handla vinet. Ja. Nu ska jag inte slå vad med någon. Får springa på ändå. Slå rekordet från sist helt enkelt... Spännande. Kanske kan jag slå vad mig mig? Eller belöna mig mig någon fin klädesplagg. Cubus har för övrigt jeans som passar mig. Och till bra pris. Kanske får det bli en hel garderob därifrån.... 
Ett lockbete.... 

2 kommentarer:

  1. Jag brukar sätta upp egna mål med belöning som t ex speciellt klädesplagg.

    SvaraRadera
  2. ja jag tänker då inte springa :)

    SvaraRadera