måndag 30 mars 2015

Åh!

Så skönt att vara hemma. Landat. Chillar. Gjort enstaka uppgifter kring kosten. Läst en bok; Hjärnkoll på vikten. En bra bok som jag kan rekommendera till hur du ska tänka när det gäller att bli mer medveten. Sedan fanns det andra böcker också som var bra. Har alltså varit i skolan i två dagar. Intensiva dagar. Men så lärorika. Jag glider mot slutet och snart är det färdigt med skolan. Ska sedan landa. Med förhoppning om att jag kanske kan göra något nytt. Spännande. Nu ska jag göra ordning föreläsningen om motorik som jag ska hålla på förskolor. Eller förskola. Få se. Vad som blir. Kul är det. Och så trött jag är just nu. 
Ska jobba tre dagar denna vecka, och sova rätt mycket. Njuta av att ha två kortveckor framför mig. Toppen! 


Jag ska följa mina drömmar! 
Det fick jag för mig idag! Så kul att skolan peppar! 

3 kommentarer:

  1. Ja, man ska följa sina drömmar :) Så gott man kan iallafall.

    SvaraRadera
  2. ja klart man ska följa dem om det är möjligt

    SvaraRadera