onsdag 25 mars 2015

En vanlig onsdag

Det är skönt med onsdagar. Mitt i veckan liksom. Jag trivs med mitt liv. Med allt runtomkring. Jag har haft en bra dag. Jobbar med de allra minsta. Inom förskolan. Och jag gillar det. Kollegorna jag jobbar med hjälper till att kreativiteten får flöda. Vi kommer på idéer, tittar vad barn är intresserade av, och jobbar vidare med miljön och aktiviteterna. Jag gillar att jobba så, och se vad vi har fått fram. Det är så det ska vara, att hjälpas åt med utvecklingen på avdelningen. Och så kul när det funkar. För det är inte alltid lätt att fixa och trixa med miljön, aktiviteter och annat runtomkring. 
Så jag kommer att lägga mig stolt och nöjd idag. 

2 kommentarer:

  1. Va härligt att du trivs på ditt jobb! Å ja, onsdagar är en bra dag mitt i veckan :-)

    SvaraRadera
  2. va bra att du trivs o känner dig nöjd

    SvaraRadera