lördag 28 mars 2015

ihopplock

Det blir lite ditten och datten i bloggen idag. Arbetsveckan avslutades hos en väninna med filmkväll. Hallonbåtensflykting. Har sett den tidigare, och kan se den igen. En riktig bra film. Till det hade vi lite tilltugg, som det ska när det är filmkväll. Lite morötter i olika färger, paprika, ostar. Och lite vin till.
 Och. 
Jag sov inte på soffan. 

En ny dag idag. Och den startas på Friskis och Svettis. Ni vet. Mina lördagar. Familjejympa. Och idag är det inte vilken dag som helst. Det är Spin Of Hope. Spinning där man betalar för cykeln och spinner på. Pengarna går till Barncancerfonden. 
Jag kommer att spinna en timme. Och på familjejympan blir den lite frukt efteråt- och så försöker vi få familjerna att skänka pengar i bössorna som finns på plats. 


Efter att ha hängt på Friskis blir det att packa ihop katten och mig- och åka till mamma. Därifrån är det dags sedan att ta mig till skolan imorgon bitti... 
Ha en skön helg!

3 kommentarer:

  1. trevligt o ha ett trevligt sällskap men att hoppa upp en lördag morgon o börja spinna det har jag testat på o det var inge kul, ramlade i golvet :)

    SvaraRadera
  2. Va bra jobbat idag, då jag sov som bäst efter nattpasset :-) Hoppas du och Lilla My trivs hos mamma :-)

    SvaraRadera
  3. grönsakerna såg riktigt goda ut- trodde först att det var godis

    SvaraRadera