söndag 1 mars 2015

Mars-månad

Nu är vi inne i mars. Första dagen på första vårmånaden. Men det har lovats mer snö. Bara att ta emot. Ljusare har det i alla fall blivit. Jag njuter av att ha ljust tidigt på morgonen och senare på eftermiddagen. 
Igår blev det härlig start med familjejympa. Fullt ös och fullt i salen av små och stora. Så kul med dessa pass. Älskar verkligen rörelseglädjen. 
Sedan lite slappande och någon uppgift som skulle göras till skolan. 
Kvällen tillbringades hos en vän. Lite mat och vin. Melodifestivalen. Si så där. Programledaren är bra. Låtarna. Så där. Om jag får säga det jag tycker. 
Efter det blev det film. Igen. Frost denna gång. Något som barnen pratar om på förskolan. Och jag vet inte vem de pratar om... Nu vet jag. 
En skön lördag helt enkelt. 
Idag blir det tvätt. Och träning.
Här hittade jag bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar