fredag 27 mars 2015

MyWellness

Nu har jag lärt mig mer om appen MyWellness. Det är en app kopplat till gym-maskiner, som vi har på vår anläggning. Valt då vår anläggning som den anläggning jag tränar på. Och då kan någon som jobbar inom Frsikis ge coachning kring min träning. Det är personer som sagt ser träningen. Dock inte alla ledare. Kan ju vara bra- om man nu vill ha coachning. Med träningen, Det finns ju hur många appar som helst, För mig blir det nog att använda de gamla apparna, för det är promenader som jag vill mäta... 
Det är fredag idag. Regn i luften. Sedan tre dagars ledigt från jobbet, två av de spenderas i skolan. Ledarskap är ordet. 

5 kommentarer:

  1. Vi har sol än så länge. Bara hoppas det är sol i morgon, då vi ska ställa husvagnen på plats!

    SvaraRadera
  2. Och här har det snöat hela förmiddagen :(
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg!!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. funderar på o köpa en hederlig stegmätare går ju en del på jobbet :)

    SvaraRadera
  5. SÅ kul att se dej på Friskis i torsdags!!!! kram!!

    SvaraRadera