lördag 21 mars 2015

Solen skiner

Skönt att vakna till att ljuset flödar. Och lite snö på marken. Men det kan jag ta, bara jag får se solen. Okej. Vill ha lite värme också. Längtar efter sommaren och att få njuta av de ljusa varma kvällarna.
Att resa till något varmt land i vår skulle vara härligt, men denna vår sparar jag på det. Semestern tar jag på sommaren. Men varför inte drömma sig bort och spana lite här.
Snart ska jag ta mig iväg till Friskis och Svettis för att köra familjejympa. Starten på lördagen är det bästa. Att få röra på sig. Idag är det även Down Syndrom dagen och rocka sockorna blir det på jympan. 


Ha en skön dag! 

3 kommentarer:

  1. Härligt med sol, snön gör inte så mycket för vi är ju på väg mot vår.
    Ha en trevlig lördag.

    SvaraRadera
  2. Det blir olikfärgat här också idag igen...

    SvaraRadera
  3. ja resa vore kul om man hade en reskamrat o dela det med

    SvaraRadera