söndag 22 mars 2015

Söndag

Det är söndag morgon. Lilla My har kört ett race inne. Sprungit omkring. Skönt att få utlopp för sin energi.Kaffet intaget och blir nog lite mer kaffe snart.... Mina kursböcker står så fint på bordet och väntar på att jag ska läsa lite. Ska göra det snart. Lite grann. Nästa vecka, eller nästa söndag är det dags att åka till skolan igen. Då är det sommartid. Tänk- sista veckan med vintertid- eller normaltid som det egentligen heter. Tiden går så fort! Kommer ihåg när jag var liten och de vuxna ojade sig att tiden gick så fort, och jag som tyckte det inte gjorde det. Nu är man här, och tycker att tiden går fort... 
På tal om tid. Klockor. Jag gillar klockor, eller armbandsur. Har en som jag behöver byta batterier på. Men kul att spana på lite nya också... Well. Nu är det dags att ta tag i dagen. 


2 kommentarer:

  1. Tiden går alldeles för fort. Ha en fantastisk söndag.

    SvaraRadera
  2. har inte använt armbandsur på många år

    SvaraRadera