måndag 27 april 2015

Det där med träning

Jag mår bra av att träna. Skönt att kroppen får jobba lite. Jag trivs med att känna mig lite mör i kroppen. Idag hade de öppet hus på simhallen. Jag åkte dit för att titta in läget. Van av hatt gymmet skulle se fräsch ut med nya maskiner, fick jag snabbt ta tillbaka. Inte de lättaste maskinerna att fatta sig på hur de fungerade. Verkligen så att du behöver introduktion. Men. Så skönt ändå att ha varit där. Och byte miljö lite. Inte så att jag kommer att lämna Friskis helt och hållet. Men behöver få det lättare att komma iväg till träning. Så, bokat instruktion på gymmet. De hade visst erbjudande idag. Så passade på att få ordning på maskiner. Skönt det. Nu ska det tränas! 

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag har stavgått idag, vilket jag mår bra av!

    SvaraRadera
  2. Alltid skönt och träna, skall försöka komma igång igen efter sommaren

    nej precis, jobbar man inom vården får man utföra abort. hur skulle samhället se ut om folk helt plötsligt börja sluta göra saker som ingår i ens arbete?

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med träning och jag fick verkligen en nytändning med nytt ställe.
    Förresten, jag kom iväg ikväll och är supernöjd :) - lika nöjd som du!

    Kram

    SvaraRadera
  4. ja att röra på sig är viktigt själv kan jag ej träna för mycket för då går min högersida paj :( men längtar till badhuset skall bli klart då kan man kanske börja simma igen

    SvaraRadera