torsdag 9 april 2015

God morgon

En ny dag. Solen framme idag med. Fåglarna kvittrar. Snart väntar en promenad till jobbet. Riktigt skönt att få röra på sig innan jobbet. Få frisk luft. Jag gillar promenaderna när det är fint väder. 

Skolarbetet har legat lite i lä nu i några dagar. Pluggade ju lite i påsk, då var jag rätt pigg. Ska ta tag i det. Och jag tycker ju att det är kul. När jag är färdig är jag en coach- hälsocoach. Spännande. Men än så länge finns inga planer på att göra ett helt annat än att jobba på förskola. Kanske jag kan kombinera dessa yrken. Att coacha är ju viktigt när det gäller att få folk att lyckas. Det finns ju en uppsjö av utbildningar. Och det bästa sättet är att leta rätt på den som passar en själv. Jag är nöjd med mina utbildningar. Som jag gjort via folkhögskola. Vad är det du vill coacha? Oftast är det förändringsarbete- eller en lärprocess. Riktigt spännande. Tycker jag. Kolla in här om det är något för dig? 

Ha en toppen dag! 

3 kommentarer:

  1. utbildning är bra men har gjort mitt på den fronten :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Kenneth :)
    Jag tycker dom som pluggar gör det sååå bra.
    Här skiner också solen. Underbart!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer aldrig att plugga! Kul för dem som vill, men inget för mig ;)

    SvaraRadera