tisdag 14 april 2015

Hej bloggen!


Nu är jag här igen. Vädret, vad säger man om det? Blähä! Lite sol var framme på förmiddagen. Men nu. Är det blähä! Min fina balkong som jag haft framme och städat. Vill ju sitta där. Men, aprilmånad bjuder ju på aprilväder. Toppen! Verkligen! Jag är inte bitter. Inte alls. Nej, Nej! 
Skämt åsido, jag gillar även lite gråmulet väder, då kan man verkligen vara hemma och slappa. Och det gillar ju Lilla My, hon vill ju ha sällskap. Och det får hon ju nu. Hon kräver uppmärksamhet, klättrar på en när hon inte får. Sedan lugnar hon ned sig när hon inser att jag kanske inte just nu hinner... Men denna lilla katt, så mysig det är att ha henne hos mig. 

3 kommentarer:

  1. Jag trodde att jag var en hundmänniska -tills jag skaffade katt för en herrans många år sedan,döm om min förvåning när jag insåg hur personliga katter är!!! Älskar dem!!!

    SvaraRadera
  2. ja vädret här var dåligt i helgen och i måndags, igår var det sol o idag ser det ut o bli det med

    SvaraRadera
  3. April är en onödigt jobbig månad..man kan aldrig planera uteaktiviteter - :) I alla fall inte aktiviteter som kräver solsken :o). I och för sig svårt oavsett månad när jag tänker efter...hahahaha...

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera