torsdag 16 april 2015

Hej där!

Denna vecka är snart slut. Eller ja. Det är ju några dagar kvar. 
Igår fick jag äran att följa med på utflykt. Skönt att vara ute en hel dag. Med ungarna! Och lyssna in deras tankar. Bara det att mitt armband. Fitbit ni vet. Den darrade till under utflykten. Vilket betyder att jag gått 10.000 steg. De undra om det ringde. Och jag svarade, nej. Det är ett armband som visar stegen jag gott. Och berättade hur den funkar. Det är ju 5 små lampor som tänds ett efter ett. Allt eftersom du gått dina steg. När alla 5 lyser har du gått dina 10.000 steg. De tyckte det var häftigt. Och sa att: Jaana- du är ju superhjälte!
Ska försöka vara det. 
Ha en toppendag! 
Bildresultat för superhjälte

1 kommentar:

  1. Mitt armband strejkar, det registrerar inga aktiva minuter.

    SvaraRadera