måndag 6 april 2015

Inne på sista nu

Har nog skrivit om det tidigare, eller. Ja, ja. Klottrar igen. Om det. Näst sista träffen i skolan hade vi förra helgen. Kursen är sjukt bra. Eller utbildning är det nog. Blir utöver hälso och kostcoach, som jag läste till förra året, även med inriktning mot barn och ungdomar. Spännande år har det varit. Mycket fått läsa. Och lite till ska jag läsa. Jag längtar nu efter att få läsa skönlitterära böcker. Bara njuta av lite spänning och drama. Kanske ska jag samla på mig lite böcker från Adlibris och få de hemlevererade. Har handlat böcker där till kursen också- skriv in det du vill ha och sedan skickas de hem... :) Bokaffärer är rätt trevliga. Men när du ska leta rätt på en speciell bok så är det lättare att handla på nätet. Tycker jag.... Drömmer vidare om sommar och värme. Och bokläsning. I hängmattan, eller hammocken. Och ta ett dopp då och då.  
Bildresultat för bok

1 kommentar: