lördag 4 april 2015

Lugnt och stilla

Landat hos mamma. Sovit gott. Skönt att vara ute på landet. Och ha Internet - koppling. Promenader och andas frisk luft igår. Snart en liten promenad igen. Hoppas jag.
Har tagit med lite plugg till mamma. Eller. Alltså. Det är jag som ska plugga hos mamma. Så.
Igår lyckades jag gå nästan 17.000 steg. Landar nog inte på lika många idag. Men oj vad jag gillar detta att ha koll på stegen. Visste du att vi ska gå 10.000 steg per dag. Alltså röra på oss rätt mycket. 
Ha det gött gott folk. Våren  är på väg.

4 kommentarer:

  1. Ja jag vet. Ytterst sällan jag hamnar på det.

    SvaraRadera
  2. ja du jag kommer nog aldrig upp i de stegen har iof aldrig mätt men orkar oftast inte gå så långa sträckor.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer nog upp i det varje dag med undantag av någon söndag ;)

    SvaraRadera
  4. Åh, låter supermys!
    Svar: Nämen åh, tusen tack finaste du! JaHoppas att du får en helt underbar påsk. ♥

    SvaraRadera