lördag 18 april 2015

Morogntimmen

har guld i mun. Är det inte så? Det är ljust ute när jag vaknar. Solen skiner idag. Det blir lite plugg idag. Ska försöka sammanställa mitt fördjupningsarbete. Har haft en föreläsning. Skickat iväg några trådar om att föreläsa. Nu ska jag skriva vad som gått bra, och mindre bra. Spännande resa. Faktiskt. Ska försöka få ordning på att lekhäfte- som de kan använda sig av när jag föreläst färdigt. 
Snart iväg till Friskis och Svettis. JYMPA-dags. Något som behövs när man ska sitta still resten av helgen/dagen. Imorgon ska jag ju iväg och träffa min fina familj. 
Längta efter sommaren, dricka kaffe ute, och lata sig. Det gör jag nu. Har inte mycket kvar av skolan. Sen blir det ledigt! 

1 kommentar:

  1. härligt sommaren är den bästa tiden :) gillar vinter o snö med men skulle nog helst vilja bo i ett varmare land :)

    SvaraRadera