söndag 26 april 2015

Söndag morgon

Jag har det bra. Här i min lilla lya. Med min lilla katt. Hon ser till att jag kliver upp på morgonen. Tidigt på morgonen. Faktiskt. Även idag. Ingen hänsyn till att det är söndag. Haha! Hon trivs på balkongen. Och nu har det ju varit rätt varmt också. Idag var det dock skönt att öppna balkongdörren. Fågelkvitter och doft av vårregn mötte mig. Så härligt. Det gör att jag uppskattar att gå upp på morgonen. Inte mycket kvar av skolan. Sista träffen är efter Kristi himmelsfärds helgen. Sedan sista fixet av testen i fördjupningsarbetet. Och, sen är det bara att vänta in på diplomet. 
Jag längtar. Efter att inte behöva göra skoluppgifter. Faktiskt. Nu när slutet är nära. 


7 kommentarer:

  1. Djur har verkligen ingen känsla för att man vill sova på helgerna :)

    SvaraRadera
  2. det brukar vara jätte skönt men sen kommer det en tid då man funderar vad man ska göra med den tiden o efter ett tag förstår man inte att man hann med o plugga också :) söt liten katt vill inte vara med på bild :)

    SvaraRadera
  3. Hej Jaana! *vinkelivink från Örebro*

    SvaraRadera
  4. Förstår det blir skönt!

    SvaraRadera
  5. Underbar bild på katten i påsen!!!

    SvaraRadera
  6. Skönt och se slutet på studierna. Vad pluggar du?

    Ja känslorna är överallt när man har en liten hemma :)

    SvaraRadera