fredag 3 april 2015

Träning

Idag har jag hunnit plugga. Innan jag drog iväg till Friskis och Svettis. Spinning. 60 minuter. Jag. Överlevde. Trots. Att. Jag. Nästan. Ramla. Av. Tungt och skönt pass bakom mig nu. Nöjd. Ska packa ihop lite saker och åker till mamma redan idag. Tar med mig lite saker så jag kan plugga lite till. Föreläsningen har blivit bättre. Enligt mig. Måste dock pluggas in, utan att läsa av pappret. Så att jag vet vad jag snackar om. 
Toknöjd med dagen hittills.

Har använt armbandet Fitbit. Jag gillar ett den är lätt att ha runt armen. Bekväm. Tycker om att den kollar hur mycket jag gått per dag. 
Gillar inte att den är på engelska. Och att föra in maten på engelska är inte min grej. Men skönt att hålla lite koll på vad man gör och hur mycket du verkligen rör på dig. 

Ha en toppen helg! 

3 kommentarer:

  1. Nu fick jag lite dåligt samvete, har inte tränat sedan veckan innan semestern (en månad sedan). Känner att det är dags att komma igång nu

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fortsatt trevlig påsk

    SvaraRadera
  3. o här har det inte gjorts något på länge men
    har inte haft orken

    SvaraRadera