onsdag 22 april 2015

Vad ska man göra sedan

Under de senaste två åren har jag läst parallellt med jobbet. Jag gillar det. Att få använda huvudet. Och lära mig nya saker. Jag har lärt mig mer om att coacha och att hur viktigt det är att lyssna. Måste även bli bättre på det. Och bekräfta människor- då kanske de utvecklas ännu mer. Ja, snart är skolan slut och jag känner redan att oj, vad ska jag göra sedan. Jag känner samtidigt att det kräver rätt mycket att plugga vid sidan om, även om man gillar det. Så plugga ska jag inte göra nästa läsår. Jag ska bli ombud, för lärarförbundet. Vi är inte många lärare som är jobbar hos oss men jag ska representera oss och göra det bättre för lärarna inom förskolan. Ser verkligen framemot det. Fått fösta posten som ombud, trots jag inte riktigt börjat än. Ska gå på lite möten och annat först. 
Ha det toppen folk, jag kommer att ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar