söndag 19 april 2015

Vårvärme

Idag har jag fått umgås med min familj, eller delar av den. Mamma och systrarna. Vi träffades inne i stan, Stockholm. Därifrån blev det en promenad till Kungsträdgården. Där finns de där blommorna som folk skickar ut. På sociala medier. Lika så jag. Vi fikade lite på trappen vid bassängen/poolen. I solskenet. Varmt och skönt var det. Hem och vila en stund. Sitta på balkongen. Och njuta av solen. Ännu mer. Efter att jag hämtat krafterna blev det en liten joggingrunda. Har ju inte sprungit på ett bra tag. Så det var skönt att ta sig iväg i lugn takt. För jag måste ju träna lite inför tjejmilen. I höst. 
Nu ska jag vänta på resultatet på finska valet- där centern verkar vinna. Vem ska de dela makten med? Eller? 





4 kommentarer:

  1. Jaha, du är den fjärde av mina vänner som visar Körsbärsträden i Kungsträdgården! Det måste ha varit välbesökt i helgen!

    SvaraRadera
  2. Ser att körsbärsträden slagit ut lite mer än när jag var där i onsdags. Visst är det vackert!!! Vilken härlig solig dag det varit idag!

    SvaraRadera
  3. Sååå läckra träd!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt med körsbärsblommen i Kungsan, jag måste ta mig dit imorgon! Det är så obeskrivligt vackert!

    SvaraRadera