lördag 2 maj 2015

God morgon

Då är det lördag. Jag har sovit hur bra som helst. Skönt att vakna utvilad. Underbart att vakan till fågelkvitter. Och skön vårluft. Ja, Lilla My gillar att hänga på balkongen. Och det är skönt att få lite frisk luft. Nu laddar jag för att träna lite. Det är ju lördag morgon. Tänk att det är lördag. Men varit ledig redan en dag. 1 maj! Ni vet. Valborg. Tror jag önskade folk trevlig valborg. 
Jag åkte till pappa, som hade fixat nytt kök till huset. Grymt snyggt. God mat. Och bastubad. Skönt att kunna bara vara en dag.

 Fått respons på föreläsningen jag hade tidigare denna termin på en förskola. Bara en massa positivt! Detta gör att jag vet att jag valt rätt i det jag vill göra sen. Föreläsa om hur allt påverkas av rörelse. Så lite plugg blev det. 

5 kommentarer:

  1. Fint kök o visst är det skönt med extra ledigt jag har dessutom tagit en semesterdag på måndag :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt kök, gillar det där med teglet :) Jättesnygga skåp o lodor med beslag :) Vet du om det är kakel bakom diskbänken? Lärare i Svenska, inte dåligt ;) Det skulle man ha användning av då man skriver på sin egen hemsida... Men jag fotar hellre ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en tegelvägg, så tegel är det som är där bak.

      Radera
    2. Tack! Mycket snyggt gjort :)

      Radera