tisdag 26 maj 2015

God morgon!

Jag har det det bra. Bloggandet legat lite i lä. Varit så trött. Känner att det är snart dags för semester. Tror vi på jobbet räknande 6 veckor. Jag och kollegan går samma vecka. Åh.  
Jag har inte större planer än att bara vara. Träffa vänner. Och basta. 
Har ju en lite katt som jag helst inte vill lämna bort. Det har inte varit svårt hittills att hitta någon som tar hand om henne. Men jag vill gärna vara med henne. 
Någon mer som längtar efter semester? Vad har ni för semesterplaner? 

3 kommentarer:

  1. Bara vara är väl en bra plan!

    SvaraRadera
  2. Vacker bild! :) Bara vara låter inte rent fel, det blir samma här.

    SvaraRadera
  3. jag längtar med till semestern rätt trött på det mesta just nu räknade ut att det inte är så många dagar kvar :) efter idag 22 arbetsdagar :)

    SvaraRadera