fredag 15 maj 2015

Hej fredag

Solen skiner. Nu. Just nu när jag skriver. Det gjorde det igår också när jag vaknade och njöt av fina värdet. Tänkte att nu är det skönt med lite värme. Men nej. Solen försvann. Någonstans. Men det gjorde ju egentligen inte något. Så. Jag hoppas att solen skiner och värmer idag. I mars tyckte jag det var skönt att att solen tittade fram. Nu vill jag ha värme också. 
Snart iväg till läkare, och få höra resultatet av hjärtundersökningar. Tror inte det är något speciellt får bara träffa läkare som säger att det är bra. Nya undersökningar om två år tror jag. Skönt att få gå på rutinkontroller innan jag kollapsar. Om jag nu gör det av just det hjärtfelet de letar efter- kan ju kollapsa annars också, av andra orsaker. Men får ju hoppas på friskt liv länge.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra hos läkaren!
    Sol? Vad är det? Här är det grått och 6 grader :(
    Var är solen och värmen?
    Just ja...den är ju hos dig ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. o här är det lördag tänk vad olika dagarna kan va :)

    SvaraRadera