söndag 31 maj 2015

Helgen, so far

Eller. Ja, den är ju på väg att glida mot sitt slut. Jag har haft det bra. Hade mitt sista pass på Friskis igår. Strax innan jag skulle ha passet får jag en blomma av verksamhetsansvarige. Jag blir ställd. Och glad. Så klart. Kul att det har uppskattats av föreningen vad jag gjort. Passet var svårt att hålla. Det var att fokusera på att leda och inte tänka så mycket. Nu är det slut och det känns skönt men lite sorgligt. Men vet att jag tagit rätt beslut. Jag har annat att se framemot. 

Efter passet blev det lite lunch och fika med några jag lett med, och sedan hem, slira om och sedan iväg till mamma. 
Nu laddar vi om till nästa vecka och solsken! Jag njuter av att sommaren är på g. Imorgon är det juni! 
Ha en skön söndagkväll!

2 kommentarer:

  1. Så fin blomma! :) Alltid tråkigt och sluta :(

    Tack så mycket

    SvaraRadera
  2. Kommer verkligen att sakna dej!!!! Hoppas du kommer tillbaka.. Varm kram!

    SvaraRadera