måndag 4 maj 2015

Jag har lämnat

Jag har lämnat ifrån mig mitt arbete. Fördjupningsarbete. Var i klassrummet. På nätet. Fått bekräftelse att läraren fått den. Och skulle återkomma. Med respons Ska även läsa igenom min parhästs arbete- ge respons på det. Nervöst samtidigt som jag är otroligt stolt. Stolt över att jag under två års tid har pluggat på distans vid sidan av jobbet. Häslocoach utbildningar. Med inriktning barn och ungdomar. Spännande och så lärorika år. Men så mycket energi som gått åt detta. Jag ska bara vara i denna känsla av att jag gjort något jag inte trodde jag skulle klara av... Klapp på axeln. 

4 kommentarer:

  1. Ja, du ska verkligen ha beröm för allt arbete du har lagt ner. Inte lätt att både ha ett jobb och ändå studera på distans. Jag vet hur jobbigt det kan vara. För jag läste företagsekonomi medan jag jobbade heltid med min butik. Men det är ju viktigt att få kunskaper.

    Sv: Vi hade ju såna tomater förra året och de smakade supergott. Så vi hoppas att även dessa ska vara bra.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. det är bra stolt ska du vara det är ingen dans på rosor att jobba o plugga samtidigt

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du ska vara stolt! Du har varit superduktig!

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis duktiga Du!!!!

    SvaraRadera