söndag 3 maj 2015

Jaha...

Jag borde... Men jag gör det sen. Om en stund. Det tar emot att skriva. Ihop det jag vill få fram. I fördjupningsarbetet. Föreläsningen har jag jobbat hårt med. Men att skriva ner vad jag gjort är så mycket svårare. Vad är det jag vill skriva om? Vad har jag gjort? Varför blev det som det blev? Åh. Men snart så. Har ju varit vaken ett tag. MEN det tar ju emot. Ska kanske glo på Nyhetsmorgon ett tag och ta en kopp kaffe till. Solen skiner idag, så måste väl ta mig ut. Texten ska vara inne imorgon. JAG har ju tid på mig.... Men, det är ju ingen panik. Har ju gjort rätt mycket.... 
Ha en toppen söndag! 

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar sånt är alltid kul att höra.
    O ibland behöver man luta sig tillbaka o få distans för att texten ska börja flöda igen :)

    SvaraRadera