fredag 22 maj 2015

Ta igen

allt bloggande. Och nej. Jag har inte varit stressad över att jag inte bloggat på några dagar. Rätt skönt faktiskt. Men nu är jag här igen. Njuter av livet och att det snart är slut med skolan. Nog om det. Jobbar ju också. Ja. Gillar att hålla på med mycket. Och. Nämnde jag att jag vill engagera mig i facket. Vill. Verkligen. Hoppas att orken finns där. Vill ju starta eget också. Något som ger mig ro under alla funderingar är promenader. Fick till det på skolan. Fick till det igår när jag skulle till jobbet. Snacka om att få energi av att promenera här! 

Och hur underbart är det när jag får detta: 
En förälder jag haft och en kollega jag har. Klagade lite att jag inte skulle hinna på festen på barnets förskola. Då kommer hon strax innan jag ska från jobbet med lite av det hon lagat till festen till mig. Så jag får vara med på festen i alla fall.... 
Fatta att hjärtat smälte lite. 
Jag älskar mitt jobb. Jag älskar att få utvecklas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar