onsdag 6 maj 2015

Träning träning

Som jag nämnde tidigare. Så har jag börjat gymma och träna på simhallen på vår ort. Det är smidigare och lättare att ta sig dit. Skönt att ha det lättare till träningen, då tror jag att den blir av. Trots oväder och mörker. Okej. Har tränat hittills hyfsat bra. Vet ni vad jag kom på. Jag måste skaffa nya skor, mina jag har börjar göra sitt. Och behöver som sagt nya. Men svårt att få till ett par bra skor som verkligen ger en bra stöd till träningen. Men på gymmet klarar jag mig ett tag till, Har ett favoritmärke som passat för mig när jag tränar inne. Nämligen Nike, de har bra skor som ger bra stöd inför inomhusträning. Utomhus är det ACICS som gäller... Ska iväg och spana lite... Nu när jag är på gång igen med träning. HA, något annat jag också behöver är baddräkt. Ska ju förhoppningsvis simma lite också... Ha det gött! 
Nike Free TR 5 Flyknit Women's Training Shoe

1 kommentar: