söndag 7 juni 2015

4 veckor

Sedan är det sommarlov. Eller, jag menar. Semester. Heter det ju. När man är vuxen. Längtar litegrann. Att vara ledig länge. Och bara vara. Göra det som känns bäst för just stunden. Träna när jag har lust. Äta när jag är hungrig. Läsa lite böcker. Och komma ner i varv. Det har jag dock gjort denna helg. Varvat ner rätt mycket. Skönt. Det. 4 veckor kvar att jobba. Inte hela veckor. Veckan som kommer har vi en planeringsdag- den räknas inte som jobbdag- fast vi planerar rätt mycket. Men jag tar bara hand om mig själv den dagen. Bara det. Om det nu går... ;) 

Har tränat, fått massage, slappat, läst, myst med Lilla My, lämnat böcker på biblioteket. Nu är jag nöjd med dagen. Sova om en stund. 
Tack och hej!

2 kommentarer:

  1. Men visst låter det extra mysigt och härligt med ordet sommarlov? Semester kan aldrig få riktigt samma klang ...

    SvaraRadera
  2. ja kollade att jag har bara 15 arbetsdagar kvar :)

    SvaraRadera