onsdag 10 juni 2015

Åh...

Ibland i livet finns det stunder då man vill att det bara ska rulla på. Jag har haft det bra idag men funderingar snurrar i huvudet. Inget allvarligt eller så. Men ibland får hjärnan för sig att snurra till det. Solen har lyst så fint idag med och jag har hunnit sitta på balkongen. Med Lilla My så klart. Nu ska jag bara landa i och sova en stund för att möta ett härligt gäng barn imorgon. Jag älskar mitt jobb, har jag sagt det? Jag tror att detta är det jag vill. 
Ha det gött... Ladda för imorgon kom jag att jag måste göra. Ska ju träna med Susjos som leder pass. Och jag lovat att komma. För att få träffa henne så klart.

2 kommentarer:

  1. Kikade in här och ville lämna en liten hälsning :)
    Hej hej och trevlig helg hehe. Och ja ibland snurrar tankarna runt lite för mycket, och mycket känslor...

    SvaraRadera
  2. ...och det var så kul att se dej, även fast det blev så kort! Hoppas nu att du har bra läsning framför dej av böckerna i sommar :-)
    Varma Kramar till Dej!!!! och du, tack för länken !!!

    SvaraRadera