måndag 22 juni 2015

Åtta dagar

Jag har åtta dagar kvar att jobba innan ledigheten. Ska bli så skönt med semester. Och bara få vara. Kastrering för katten beställd. Strax innan semestern. Så vi kan gosa hela semestern. Känns skönt att få det gjort men samtidigt lite läskigt att lämna ifrån henne till ett kirurgiskt ingrepp. Tror det kan vara bra att jag jobba då, och kan tänka på annat än hur det går för henne.
 
Sommaren gör fler och fler försök att komma. Det hade lovats regn idag men inte många droppar idag. Solen har varit framme och lyst och värmt. Skönt det. Nu blir det att njuta lite av en bok.
 

5 kommentarer:

  1. Här har det vräkt ner!

    SvaraRadera
  2. ja jag längtar med till min semester har min sista arbetsdag nästa onsdag den 1 juli

    SvaraRadera
  3. Härligt med nedräkning till semestern :)

    SvaraRadera
  4. Jag har tp 3 veckor kvar till semestern och nu börjar det bli tungt.

    SvaraRadera
  5. Regnet kom på kvällen...å det regnar än....suck!
    Men ändå, skönt med semester så småningom! Lycka till med kastreringen, alltid lite tråkigt,men en lugnare kisse är skönt...
    Kram!

    SvaraRadera