onsdag 3 juni 2015

Denna kväll..

Tvätten är igång. För fullt. Rena kläder till mig blir det. Träningen ligger i lä. Lilla My är ju tillbaka. Och vill hänga med henne nu. Men, jag borde gå och träna men. Ja. Gör det nog på fredag. Gruppträning på Simhallen har jag inte prövat än. Gillar rätt mycket att träna på gym. Trodde inte att jag skulle säga det. Tänk att det behövs ett nytt ställe till det. Tror det får bli lite relaxa för mig under helgen som kommer. Njuta till fullo. Ah! Tycker det är rätt skönt att få nytändning för träning och glädjen till det. 
Ha det toppen! 

3 kommentarer:

  1. Men du kommer väl och hälsar på ..på friskis?...Kommer att sakna dej!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag kommer att hälsar på, IW är ju något som finns bara på Friskis. ;)

      Radera