onsdag 24 juni 2015

Ett par hemmadagar

Det blev ett par dagar att ligga hemma och vila sig. Åkte på magsjuka. Mår rätt okej. Men lite matt. Tur att jag har böckerna och kan läsa. Tittat på TV. Gosat med katten. Skönt att ha någon hemma när jag inte orkar ta mig någonstans annars. Vädret är inte det bästa, ännu en bra sak när man är hemma och är sjuk.
 
Well. Innan jag blev dålig, hann jag fira en väninna som fyllde år. Kom ihåg när vi firade henne förra året regnade det då med, den korta promenaden från T-banan till henne.
En skön kväll med mycket skratt och skoj hade vi. Jag gillar gänget som träffas. En skön träff med trevliga människor! Detta lever jag länge på. Njuta av vardagen på bästa sätt.
 
Och idag blev det alltså en ofrivillig vila hemma.
Hoppas ni haft en toppendag!
 
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Så många som varit magsjuka nu! Yngsta m fästman och hela hans familj har varit jättedåliga! Några av mina kompisar också och nu du... Magsjuka brukar väl inte vara så mycket på sommaren?

    SvaraRadera
  2. är hemma sjuk här med men det har nog mera med utmattning att göra orken har tagit slut

    SvaraRadera