tisdag 2 juni 2015

God dag

Då är det dags för tisdag. 2 juni. Tänk, första sommarmånaden. Var är värmen u drar jag?
Snart dags att ta sig till jobbet igen. Jag gillar mitt jobb. Gillar att kunna göra skillnad. Gillar att ha energi till att engagera mig i Lärarförbundet. Jag är ju färdig med skolan. Ingen mer Friskis. Kollegans kommentar var att jag kommer att kunna alla paragrafer- du har ju så mycket energi. Fick en uppgift med mig av henne om arbetstid. Den ska jag kolla upp.
Nu iväg och mysa en stund med katten innan jobbet.

3 kommentarer:

  1. ja lite värme skulle inte skada :)

    SvaraRadera
  2. Jag trodde vädret hade vänt. Igår hade vi sol hela dagen, efter kl 5 på morgonen. Idag är det grått och regn. Men det blåser knappt idag! Wow, på det!

    SvaraRadera
  3. Härligt jag hoppas kunna engagera mig mer i lärarförbundet när mammaledigheten är slut :)

    SvaraRadera