onsdag 17 juni 2015

God morgon

Tiden går. Jag har inte hunnit med bloggen som jag velat. Men nu så. Vaknade tidigt idag. En liten katt satt vid mig och klappade med tassarna i ansiktet. Hennes sett att säga: Du har sovit alldeles för länge. Trots att klockan var 5.00. Solen gör försök att visa sig. Svalt väder vid midsommar. Någon som är förvånad?  

I helgen som var umgicks jag lite spontant med min bäst vän. Vi strosade runt på köpcentrum utan att handla något. Dock åt vi god lunch. 
Efter lunchen blev det av att möta min syster, en av dem. Och umgås med henne. Resten av helgen. 
Hoppas er en skön onsdag!
Lite kärlek så här onsdagen 

4 kommentarer:

  1. Vilket fint hjärta du hittat! Ha en skön midsommar!

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett fint hjärta du hittade! Ha en skön midsommar! Varm kram!!

    SvaraRadera
  3. Ibland hinner man inte med bloggen. Låter som du haft det bra.

    Ja det skall bli kanon med nytt kök :)

    SvaraRadera