lördag 27 juni 2015

Hej helg!

Veckan som gick hade jag inte många arbetsdagar. Men så kom helgen. Skönt det. Jag startade dagen med lite powewalk. Skön start på dagen. Ska bli bättre på det. Att röra på mig. Det går liksom upp och ner. Jag vet att jag mår bra av att röra på mig. Det behöver inte vara ett tufft pass utan räcker med en promenad. Jag anmälde mig till tjejmilen i början av året. Måste ju se till att jag håller mig igång så att jag kan lätt springa igenom en mil. Eller, att jag ens kan ta mig igenom springades milen. Det är mitt mål. Ser faktiskt framemot det. Jag vet att jag kommer att få en kick när jag väl är där. Och kommer säkert att ta mig igenom milen med om inte annat så med vilja.
Nu snart väntar tvättstugan som jag skjutit på flera gånger, för att sedan träffa vännen på stan, middag med god mat hoppas jag. Ska eventuellt pröva en ny restaurang med tapas... Uppdatering om detta kommer.
 
 

3 kommentarer:

  1. Härligt och ha ett mål och se fram emot :)

    SvaraRadera
  2. duktigt o satsa så där jag frå vara glad om jag orkar gå 3 km

    SvaraRadera
  3. Oj,har du haft magsjuka-tur att den blev kortvarig! Hoppas du haft en härlig helg! Va spännande med en tapas restaurang, hoppas den var bra!

    SvaraRadera